ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΊΌΝΤΩΝ
α) Η διαδικασία για την επιστροφή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει από την ιστοσελίδα μας είναι απλή και πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά μέσα email στο [email protected].
Για την επιστροφή προϊόντων είναι απαραίτητη η τήρηση των κάτωθι διαδικασιών:
Συμπληρώνετε την σχετική “Φόρμα Επιστροφής- Υπαναχώρησης” όπου καταγράφετε το αίτημα σας για αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων. Για να κατεβάσετε την σχετική Φόρμα πάτησε εδώ.
Στην συνέχεια αποστέλλετε την συμπληρωμένη “Φόρμα Eπιστροφής-Δήλωση Υπαναχώρησης” με email στο [email protected].
Μόλις παραλάβουμε τη εν λόγω Φόρμα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς ώστε να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία Επιστροφής.
Όταν παραλάβουμε το προϊόν που επιστρέψατε, θα εξεταστεί από πλευράς μας και σε διάστημα τριάντα ημερών (30) ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το προϊόν και εφόσον έχετε συμπληρώσει και αποστείλει την παραπάνω ‘’φόρμα Επιστροφής –Υπαναχώρησης’’, δικαιούστε:
- Για προϊόντα που δεν χρίζουν ελαττώματος και απλά υπάρχει υπαναχώρηση από πλευράς σας: Εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για οποιονδήποτε λόγο. Στην περίπτωση αυτή θα επιστραφεί το αντίστοιχο χρηματικό ποσό που προέκυψε για την αγορά του εν λόγω προϊόντος ΑΦΑΙΡΟΝΤΑΣ τα μεταφορικά έξοδα για την αποστολή του, στην αποθήκη μας.
- Για προϊόντα που διαπιστώσουμε ότι υπάρχει Κατασκευαστικό ελάττωμα: Θα αντικαταστήσουμε το προϊόν με νέο και θα σας το αποστείλουμε δωρεάν, εκτός εάν επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων σας. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μας αποστείλετε πίσω το προϊόν μέσω courier που θα σας υποδείξουμε εμείς έτσι ώστε η χρέωση της αποστολής να γίνει απευθείας στον λογαριασμό μας (κοινώς χρέωση επιστροφής δική μας) και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
- Πρόβλημα που προέκυψε από κακή ή λανθασμένη χρήση από πλευράς καταναλωτή: η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με χρέωση του καταναλωτή βάσει του επίσημου τιμοκαταλόγου της εταιρίας Courier/ Mεταφορικής που συνεργάζεται η εταιρεία BOOOM TOYS.
- Λάθος Εκτέλεση Παραγγελίας από πλευράς μας: Σε αυτήν την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς για να διεκπεραιώσουμε το αίτημά σας με έναν από τους δύο κάτωθι τρόπους:
1. Αποστολή εκ νέου της σωστής παραγγελίας
2. Επιστροφή των χρημάτων της παραγγελίας σας.
Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις η επιστροφή από πλευράς σας της λανθασμένης παραγγελίας στην αποθήκη μας θα γίνει μέσω courier που θα σας υποδείξουμε εμείς, με χρέωση μεταφορικών δική μας.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε: βιβλία, ταινίες, μπαταρίες και ιπτάμενα παιχνίδια.
Είμαστε στη διάθεσή σας να λύσουμε τις απορίες σας και να βοηθήσουμε στην τοποθέτηση της παραγγελίας σας.
γ) Για να είναι έγκυρη η επιστροφή των προϊόντων (ελαττωματικών ή μη) η ως άνω διαδικασία θα πρέπει να εκτελείται και η σχετική ηλεκτρονική εντολή να παραλαμβάνεται από την Εταιρεία μας εντός της χρονικής προθεσμίας που τίθεται στην πολιτική επιστροφής προϊόντων (άρθρο 7) για κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων.
δ) Σε κάθε περίπτωση που προβλέπεται επιστροφή, αντικατάσταση προϊόντος κατά τα κατωτέρω προβλεπόμενα στο άρθρο 7 θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί με τους κωδικούς της Εταιρείας) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).
ε) Με την παραλαβή του προϊόντος που έχετε επιστρέψει θα ενημερώνετε σχετικά μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο τα οποία μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας ενώ για κάθε επόμενη διαδικασία (όπως ενδεικτικά αποστολή νέου προϊόντος, αντικατάσταση κλπ) θα ενημερώνεστε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο τα οποία μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας όσο και βάσει της διαδικασίας του άρθρου 3 ανωτέρω.
ε) Ιδίως για την επιστροφή προϊόντων των οποίων η παραγγελία πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά, η επιστροφή του προϊόντων ανεξαρτήτως αιτίας θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τμήμα στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2310 274582 εντός πάντοτε της προθεσμίας και υπό τους όρους που τίθενται στην πολιτική επιστροφής προϊόντων (άρθρο 7) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 14:00).
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
1) ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Για όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας εκτός των βιβλία, ταινίες, μπαταρίες και ιπτάμενα παιχνίδια έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα από την ημέρα που το παραλάβατε, χωρίς κανένα απολύτως κόστος πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική σας ευθύνη και δικά σας έξοδα (εκτός αν άλλως ορίζεται κατά καιρούς από την Εταιρεία συνολικά ή ειδικά για συγκεκριμένα προϊόντα). Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός των 14 ημερών είναι: Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους, ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.
2) ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ Η’/ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
α) Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.
β) Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail [email protected] ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2310 274582, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, μπορείτε να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής, όπως περιγράφεται στο Άρθρο 6α.
γ) Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό από την κατασκευή του, τότε μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με το ίδιο ή με άλλο προϊόν της αρεσκείας σας ή/και την έκδοση πιστωτικού ισχύος για ένα οικονομικό έτος, ή άτοκη επιστροφή των χρημάτων που έχουν καταβληθεί εφόσον δεν είναι διαθέσιμο το προϊόν που επιθυμείτε προς αντικατάσταση, υπό τον όρο ότι θα αποστείλετε την σχετική ηλεκτρονική εντολή το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή (η επιστροφή πραγματοποιείται δωρεάν από την 1η έως την 14η ημέρα και με δικά σας έξοδα από την 15η έως την 30η ημέρα).
Αφήστε μια απάντηση